Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2007 01:07 - Откраднато....
Автор: thefear Категория: Лични дневници   
Прочетен: 552 Коментари: 0 Гласове:
0



Когато те намеря,
след края на тежката зима,
ще положа ръце на очите ти.
И ще говоря.
Ще ти кажа, колко трудно е
да достигнеш до онзи момент,
в който всичко придобива смисъл.
Колко път изминах,
преди да мога да видя през болката.
Когато те намеря, ще ти кажа.
Ще ти кажа, колко лесно е
да живееш в измислица.
Да бъдеш егоист,
да мразиш,
да негодуваш,
да пропиляваш,
да разрушаваш
и .. да живееш на въпреки.
Ще говоря с ръце на очите ти.
Ще ти кажа за всичките истини,
минали през годините и не останали.
Ще ти кажа,
само на тебе,
колко мъчително трудно е
да умираш за себе си, пък да живееш.
Как се сгърчва душата,
когато не може да диша.
Как просторно е в пътя на наранената гордост.
Ще ти покажа,
със думи и дъх,
своята малка, плаха решителност.
Решителност за градеж,
а не за събаряне,
за смирение,
а не за размирност,
за преоткриване,
а не за прикриване.
И ще ти кажа,
че аз ще съм стълб и крайъгълен камък,
ще съм открито небе и простор,
ще съм кротък и освежителен вятър,
върба разклонена край буйна река.
Ще бъда роса по лятна трева,
очакваща твоите боси нозе.
Ще съм тук и навсякъде.
И когато думите свършат,
ще отдръпна ръце.
Ето ме. Аз съм, наистина.

Copyrate by Constellation


Тагове:   откраднато,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thefear
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21193
Постинги: 5
Коментари: 5
Гласове: 148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930